جوابیۀ برخی دانشجویان در مقابل خبرگزاری تابناک
 
شهید یگانه ایراج
شهید یعنی کسی که زنجیرهای اسارت روح خود را پاره کرد و آزاد شد. شهید یعنی آزاد, شهید یعنی بی نهایت...
یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : شهید یگانه

جوابیۀ برخی دانشجویان در مقابل خبرگزاری تابناک

بسم الله الرحمن الرحیم

هیچ کسی شک ندارد در میان شبکه های وهابی هیچکدام مانند شبکه سیاسی کلمه برای مبارزه با تشیع، شمشیر را از رو نبسته است؛ شبکه ای که در ایام فاطمیه برای دومین سال، اقدام به پخش کاریکاتوری از حضرت زهرا (س) نمود.
متاسفانه مهمترین شاخصه گردانندگان این شبکه بی اخلاقی و سخن معروف ماکیاولیستی" هدف وسیله را توجیه می کند"  است.

این شبکه بارها اقدام به تقطیع سخنان مراجع عظام و بزرگان حوزه نظیر آیت الله حسینی قزوینی نموده و در آخرین اقدام هم حدود ده روزی است که کلیپی از سخنان استاد رائفی پور را نیز با همان شیوه تقطیع  پخش مینماید؛ با این موضوع که در اربعین حسینی برخی نمک غذایشان ته مانده آب شستشوی جوراب های زائران اباعبدالله است.

جالب اینجاست استاد رائفی در انتها می گویند : "این کار یعنی فاتحه تمام اصول بهداشتی را خواندن" و این سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی ایراد شده است (دقیقا جایی که بیشترین حساسیت به چنین مسائلی وجود دارد).

عجیب تر اینکه در برنامه زندۀ ایشان، در شبکه ولایت در تاریخ 16 فروردین، به یاوه گویی های این شبکه و ماجرای همین کلیپ پاسخ داده شد و حتی شبکه کلمه به مناظره هم دعوت می شود.

حال سوال اینجاست چرا برخی همچون سایت تابناک بدون هیچ تحقیقی دقیقا هماهنگ با شبکه های وهابی هتاک عمل نموده و همگام می شوند و آبروی خود را خرج درج خبرهای سفارشی می کنند؟

چرا که از لحن خبر مذکور پیداست نگارنده آن،داستان کلیپ شبکه کلمه را بهانۀ تاختن به استاد قرار داده است هرچند لحن جملات و رفتار کلمات در آنچه نگاشته شده برای ما بسیار آشناست کما اینکه  حدود یک سال پیش نیز روزنامه ارگان تابناک مقاله ای را با همین چهار چوب علیه آقایان عباسی و رائفی منتشر نمود.

منبع:http://masaf.ir



نظرات شما عزیزان:

الف/یگانه
ساعت19:54---15 ارديبهشت 1393

الله اکبر...

بزرگوار چرا به خود گرفتین؟

چرا جبهه گرفتین؟

چه حدسی؟

چه مشکلی؟

چه تیر به سنگ خورده ای؟

شما هر عزیزی که هستین محترم هستین...اصلا هم برای بنده نام و نشانتان مهم نیست...مهم یاد شهید است که شما را سعادت داده اند و قدم در ان نهادین...

پیام بنده سراسر دوستانه و صمیمانه بود...منظور و قصد جسارتی هم نبود...

الاایحال ما بهت زده و نگران شدیم...

این اخرین نظر بنده بود...سربلند و پیروز باشید...یاحق...

از نظرات شما ممنونم  و باعث افتخار است شما از این وبلاگ دیدن میکنید 

شما نیز مختارید و هر چه میپسندید انجام دهید



بچه توی ده
ساعت22:49---12 ارديبهشت 1393
خیز گربه تا کنج کاهدون بود؟

الف/یگانه
ساعت21:47---31 فروردين 1393
سلام علیکم...


ورودتان را به فضای مجازی تبریک میگویم...


ان شاالله ثابت قدم و ثابت قلم بمانید...


از بازتاب چیزی جز بی تابی های اینچنینی انتظار نیست...


رئیسی که نون به نرخ روز خور باشه و لباس سپاه رو علی رغم میل حضرت امام (ره) کنار بگذاره مطمئنا از سایتش کسی به صلاح و رستگاری دعوت نمیشه...


علی ایحال ذکری افتاد در فضای مجازی که معطر به عطر شهید والامقاممان علی آقا یگانه است...


وبتون به عشق...خودتون به مهر...


رفقا گفتن شهید یگانه مینویسه؟گفتم چرا که نه؟مگه طبق نص صریح قرآن شهدا زنده نیستن؟پس میتونن بنویسن....


التماس نور به وقت حضور...یاحق...
پاسخ: با سلام ابتدا بابت تاخیر در جواب عذر خواهی میکنم تشکر ان شاالله ثابت قدم باشیم در ضمن از حرفهای شما سر در نمیارم اشتباه گرفتید وحدستون به سنگ خورده من اون کسی که فکر میکنید نیستم و در صورت داشتن مشکل با کسی بهتره با خودش مطرح کنید شهید مینویسد میگوید میخندد و...با الهام به دل من .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

شهید علی یگانه در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: “به یگانه فرزندم بگویید، پدرت به سفر کربلا، به زیارت قبر شش گوشه اباعبدالله(ع) رفته و وقتی بزرگ شد، او را کاملا روشن نموده و به او بگویید پدرت به مقابله با دشمنان اسلام و پیامبر خدا رفته و برای اسلام قیام نموده و در این راه جان خود را به پیشگاه مقدس خداوند تقدیم نمود.” او پس از آن خودش را برای رفتن به سربازی معرفی کرد و از آنجا که قد و قامت اراسته و تنومندی داشت سرباز گارد آن زمان شد و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در صدا وسیما نگهبان بود و بعد از آنجا به «پادگان سلطنت» رفت برادر شهید در مورد وی می گوید : آن زمان که امام دستور دادند ، که همه سربازها پادگانها را ترک کنند، ما عصر آن روز رفتیم که علی را همراه خودمان بیاوریم ، که او گفت : «ما با بچه ها و فرماندهان رده پایین هم آهنگ شده ایم و قرار گذاشته ایم که فردا اذان صبح پادگان را ترک کنیم .» و همانطور هم شد و صبح روز بعد ساعت ۱۰ صبح همگی آمدند و مبارزات خیابانی ادامه داشت تا پیروزی کامل انقلاب اسلامی دست از مبارزات بر علیه رژیم منحوس پهلوی برنداشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روستا رفت . شهید یگانه در روستای محل سکونت خویش ازدواج نمود و ثمره آن فرزند دختر می باشد و پس از آن در سپاه ثبت نام نمود و وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد . محل خدمت ایشان در« خور و بیابانک » بود تا اینکه چند مرحله برای رفتن به جبهه ثبت نام کرد ، ولی ، امام جمعه و فرماندهان اجازه نمی دادند که علی به جبهه برود تا سر انجام توانست رضایت آنها را جلب کند و به جبهه برود و بالاخره در یک ماموریت در کردستان منطقه « پنجوین در خاک عراق » منطقه « تپه قوچ سلطان »در سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نایل آمد و طبق وصیت وی او را در زادگاهش به خاک سپردند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهید یگانه ایراج و آدرس shahid.yeganeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 78224
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1