وصیت نامه شهید علی یگانه
 
شهید یگانه ایراج
شهید یعنی کسی که زنجیرهای اسارت روح خود را پاره کرد و آزاد شد. شهید یعنی آزاد, شهید یعنی بی نهایت...
چهار شنبه 27 فروردين 1398برچسب:, :: 4:12 ::  نويسنده : شهید یگانه

شهید علی یگانه در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است:
“به یگانه فرزندم بگویید، پدرت به سفر کربلا، به زیارت قبر شش گوشه اباعبدالله(ع) رفته و وقتی بزرگ شد، او را کاملا روشن نموده و به او بگویید پدرت به مقابله با دشمنان اسلام و پیامبر خدا رفته و برای اسلام قیام نموده و در این راه جان خود را به پیشگاه مقدس خداوند تقدیم نمود.”

متن وصیت نامه

پاسدار فدائی اسلام و امام امت خمینی بت شکن حقیر علی یگانه

الذین آمنوا و هاجروا و فی سبیل الله اموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک الفائزون آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جان جهاد کردند آنان را در نزد خدا مقامی بلند است و آنان بخصوص رستگاران دو عالمند. حمد و سپاس خداوندی را که آفریننده تمامی مخلوقات است . وهم اوست که به ما هستی بخشیده و بازگشت همه بسوی اوست .
پس چه بهتر که این بازگشت در راه اهداف الله و با عزت وشرف باشد. سپاس خداوند منان را که برای هدایت و سعادت ما نعمت اسلام عزیز و قرآن کریم . و پیامبر خاتم حضرت محمد بن عبدالله (ص) رابه ما ارزانی داشته تا در پرتو این نعمات در صراط مستقیم گام نهاده و راه رستگاری بپیمائیم . درود و سلام بر حضرت ختمی مرتبت پیامبر بزرگواراسلام و خاندان عصمت و طهارت که در راه اسلام عزیز چه مشقت ها که ندیدند.

و چه خونها که از این خاندان پاک و پر برکت بدست نابکاران تاریخ در راه اسلام ریخته نشده .و با دورد و سلام بیکران به پیشگاه مقدس ولی عصر امام زمان روحی فداه که فرماندهی سپاه اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل با اوست و با امدادهای خود و کمک هایش باعث پیروزی رزمندگان می باشد .

و هزاران سلام و دورد بر ابراهیم زمان بت شکن تاریخ امید محرومین و مستضعفین و قلب تپنده امت حزب الله که با دم مسیحائیش پشت ابر جنایتکاران تاریخ را لرزانده و پایه کاخهای ستم طاغوتیان را در سر تا سر دنیا متزلزل ساخته. و به مسلمین و محرومین در سراسر گیتی امید بخشیده تا در مقابل جباران و ستمگران قیام نموده .

و ان شاء الله بوعده خداوند که حاکمیت ملل مستضعف می باشد برسند. سلام بر قافله سالار شهادت و پرچم دار خونرنگ کربلا حسین بن علی (ع) اسطوره عالم بشریت و یاران گرانقدر و با وفایش از طفل شیرخوارعلی اصغرتا پیرمرد۷۰ ساله اش حبیب بن مظاهرو قاسم و اکبر و علمدار رشیدش ابوالفضل وقاسم واکبرو حبیب بن مظاهرهای تاریخ خونبار انقلاب های اسلامی در سرتا سر گیتی بخصوص انقلاب اسلامی ایران از خرداد ۴۲ تا ۱۷ شهریور ۵۷ وشهدای عزیز دفتر مرکزی حزب جمهوری خصوصا بهشتی مظلوم ، رجائی ، باهنر و شهدای گمنام کربلاهای جنوب و غرب ایران که با نثار خون پاکشان نهال نوپای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را بارور نموده و درس فداکاری و شهامت و شهادت را در طول تاریخ بشریت آموختند ومی آموزند.

جملاتی چند به عنوان وصیت به عرض امت حزب الله و شهید پروراین اسطوره های مقاومت و دوستان و برادران همرزم وخانواده عزیز خود می رسانم . اینجانب علی یگانه پس از سالها زندگی در تهران به امید اینکه گامی در راه الله برداشته و خدمتی به اسلام نموده باشم . دست از تمامی امکانات شهری کشیده وبه عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوردرآمده. و سپس در اوائل مرداد ماه ۶۲ بعنوان یک وظیفه شرعی الهی ودر پاسخ به ندای « هل من ناصر ینصرنی » حسین زمان امام امت عازم جبهه نبرد حق علیه باطل گردیده. و با ایمان به این مطلب که بفرموده امام امروز تمامی کفر در مقابل اسلام عزیز واقع شده و چنانچه خدای نکرده لطمه ای به اسلام عزیز بخورد تمامی مسئول خواهیم بود. تا آخرین نفس در راه اسلام عزیز مبارزه خواهم کرد .

ان شاءالله و در این راه از هیچ چیز حتی بذل جان دریغ نخواهم کرد. چرا که شهادت را فوز عظیم و زندگی جاوید می دانم و در اجتماعات مذهبی شرکت نمائید. و برای این بنده گنهکار طلب مغفرت نمائید . از خانواده عزیز پدرمادرمهربانم که زحمات زیادی برایم کشیده اند. و نتوانستم جبران نمایم پوزش می طلبم . و از تمامی آنها می خواهم که در همه اوقات بیاد خداوند باشند. و در سوگم بی تابی نکنند. و صبور باشند. و هر گاه بخواهند آه وزاری کنند . برای ابا عبدالله و یاران پاکش و بیاد شهدای گمنام باشند ، نه به خاطر این حقیر چرا که خود را قابل این مسائل نمی دانم. از همسرم بخاطر زحمات و تحمل مشکلات در مدت زندگیمان بخصوص در مدت عضویتم در سپاه پوزش می طلبم. و امید عفو دارم از مادرم که هنگام رفتن به جبهه نتوانستم دست بوسش باشم.

و اینکه اگر خدای نکرده خطایی از من دیده باشد. واینکه نتوانستم فرزند خوبی برایش باشم عذر می خواهم. و امیدوارم که مرا ببخشد. و در هر حال طلب مغفرت برایم بنماید. از پدر بزرگوارم که زحمات زیادی برایم کشیده و سعادت جبران این زحمات را نداشتم پوزش می طلبم . از برادران و خواهران و کلیه اقوام و بستگان واهالی محترم ایراج می خواهم که خطاهای این حقیر را بخشیده و طلب مغفرت برای این بنده گنهکار بنمائید. از همسر عزیزم می خواهم که یگانه فرزندمان را بخاطر خداوند نه بخاطر این بنده عاصی خوب مواظبت نموده . و او را یک مسلمان در خط ولایت فقیه تربیت کند. و حتی الامکان طوری با او رفتار کند که احساس یتیمی نکند. و به او بگوئید پدرت به سفر کربلا به زیارت قبر شش گوشه ابا عبدالله رفته و وقتی بزرگ شد اورا کاملا روشن نموده به او بگوئید پدرت به مقابله با دشمنان اسلام و پیامبر خدا و برای اسلام قیام نموده. و دراین راه جان خود را به پیشگاه مقدس خداوند تقدیم نمود.

در پایان از تمامی امت حزب الله می خواهم که در مجالس دعای کمیل و توسل و دیگر مجالس مذهبی شرکت نموده برای سلامتی و طول عمر امام عزیز و پیروزی رزمندگان و فرج هر چه زودتر امام زمان (عج) و شفای معلولین و مجروحین و مرضای کل اسلام و آزادی اسراء دعا نمائید. و برای این بنده پر گناه از خداوند طلب مغفرت نمائید از برادران اعضای هئیت امنای مسجد امام حسین (ع) می خواهم که در جهت بنای مسجد کوشش خستگی ناپذیر خود را دنبال نموده. و در جلسات بیاد این حقیر نیز فاتحه ای بخوانند.

دیگر اینکه پیکرم را در روستای ایراج در محل مناسبی به خاک بسپارید. و در صورت امکان یک شب جمعه دعای کمیل را در سر مزارم یا در منزل این حقیر بر پا نمائید. که دعای کمیل را خیلی دوست دارم. از کلیه برادرانی که قدرت جسمی دارند. و مشکلات زندگی به آنها اجازه می دهد که به جبهه بیایند. و اسلام عزیز را یاری کنند. تا ان شاء الله از راه کربلا به قدس عزیز رفته و در آنجا نماز جماعت به امامت روح خدا اقامه گردد. ( والسلام علی عباد الله الصالحین )

خادم و فدائی اسلام علی یگانه

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدا


نظرات شما عزیزان:

تبادل لینک
ساعت19:48---8 تير 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. http://www.Linc.ir

بسیجی
ساعت8:30---2 خرداد 1393
بر عشق، دوام مي دهد خون شهيد
از فَـتح پيام مي دهد خون شهيد
بَرخيز که با زبان گوياي سکوت
پيغام قيام مي دهد خون شهيد
فتح خرَمشَهر در عمليات بيت المقدس و روز مقاومت ايثـار و پيروزي مبارک باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

شهید علی یگانه در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: “به یگانه فرزندم بگویید، پدرت به سفر کربلا، به زیارت قبر شش گوشه اباعبدالله(ع) رفته و وقتی بزرگ شد، او را کاملا روشن نموده و به او بگویید پدرت به مقابله با دشمنان اسلام و پیامبر خدا رفته و برای اسلام قیام نموده و در این راه جان خود را به پیشگاه مقدس خداوند تقدیم نمود.” او پس از آن خودش را برای رفتن به سربازی معرفی کرد و از آنجا که قد و قامت اراسته و تنومندی داشت سرباز گارد آن زمان شد و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در صدا وسیما نگهبان بود و بعد از آنجا به «پادگان سلطنت» رفت برادر شهید در مورد وی می گوید : آن زمان که امام دستور دادند ، که همه سربازها پادگانها را ترک کنند، ما عصر آن روز رفتیم که علی را همراه خودمان بیاوریم ، که او گفت : «ما با بچه ها و فرماندهان رده پایین هم آهنگ شده ایم و قرار گذاشته ایم که فردا اذان صبح پادگان را ترک کنیم .» و همانطور هم شد و صبح روز بعد ساعت ۱۰ صبح همگی آمدند و مبارزات خیابانی ادامه داشت تا پیروزی کامل انقلاب اسلامی دست از مبارزات بر علیه رژیم منحوس پهلوی برنداشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روستا رفت . شهید یگانه در روستای محل سکونت خویش ازدواج نمود و ثمره آن فرزند دختر می باشد و پس از آن در سپاه ثبت نام نمود و وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد . محل خدمت ایشان در« خور و بیابانک » بود تا اینکه چند مرحله برای رفتن به جبهه ثبت نام کرد ، ولی ، امام جمعه و فرماندهان اجازه نمی دادند که علی به جبهه برود تا سر انجام توانست رضایت آنها را جلب کند و به جبهه برود و بالاخره در یک ماموریت در کردستان منطقه « پنجوین در خاک عراق » منطقه « تپه قوچ سلطان »در سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نایل آمد و طبق وصیت وی او را در زادگاهش به خاک سپردند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهید یگانه ایراج و آدرس shahid.yeganeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 78223
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1